web design

  • ۰
  • ۰

تاثیر طراحی سایت

تاثیر طراحی سایت

شما با داشتن یک سایت خوب و حرفهای و انجام دادن طراحی وب سایت به صورت اصولی می توانید راحت تر و سریع تر به هدف خود دست یابید ، سایتی زیبا با قالبی مناسب و رنگ های متناسب را طراحی کنید و از آن بهینه استفاده نمایید .

با گسترش روز افزون تکنولوژی های مختلف در سطح دنیا ، تعداد استفاده کنندگان و کاربران اینترنتی و طراحی سایت هم به نوبه ی خود نسبت به قبل زیاد شده است . هم گام با افزایش در تعداد کاربران اینترنت ، کار های اینترنتی و تعاملات اینترنتی مانند نوع ارتباطات و کار های مربوط به خرید و فروش محصول های تولید شده نیز گسترش یافته است .

در ساخت و طراحی وب سایت ها باید دقیقا به چه نکاتی توجه کنیم و چه ویژگی هایی را در نظر بگیریم ؟

تمام این رشد های سریع ، باعث شده است تا خرده فروشان و دارندگان کسب و کار های کوچک هم در عرصه رقابت پا گذاشته و مشغول به ارائه دادن خدمات و محصولات شان به مشتریان از طریق دنیای اینترنت شوند .

از مناسب ترین راه های سبقت گرفتن و پیشی افتادن در این نوع از رقابت های سالم ، داشتن و طراحی سایت است .

با انجام دادن یک طراحی مناسب و استراتژی های خوب می توان در تصمیم گیری های مربوط به تجارت و خرید و فروش محصولات خود تحول و تغییری بزرگ ایجاد نمود و از این راه به درامدی مناسب رسید .

وبسایت تان به آشکار ترین نما برای تجارت و کسب و کار تان در اینترنت تبدیل می شود .

حالا دیگر از طریق آن می توانید با مشتریان و کاربر ها در ارتباطی موثر و مفید باشید و از طریق آن خود را به دیگران معرفی کنید و دید افراد را نسبت به خودتان عوض نمایید .

قبل از طراحی وبسایت به هدفی که دارید توجه کنید ، همه چیز بستگی به اهداف تان دارد و این موضوع که شما دقیقا به دنبال چه هستید و از طراحی وب سایت چه می خواهید ؟

امروزه اغلب شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک برای خود طراحی وبسایت را انجام داده اند و آن را ویترینی برای خدمات شان قرار داده اند تا به کمک آن به تجارت الکترونیک در محیط مجازی بپردازند .

نکته ای که در این جا حائز اهمیت است ، این است که اگر زمانی طراحی و ساخت وب سایت تان درست و مناسب نباشد ، امکان دارد که بازدید کنندگان سریعا وب سایت شما را ترک نموده و در یک چشم به هم زدن به سراغ رقیب هایتان بروند و خواسته های خود را از آن ها طلب کنند که این موضوع اصلا برای شما خوشایند نخواهد بود زیرا در این حالت شما مشتری احتمالی خود را از دست داده اید و آن را تسلیم رقیبان کرده اید .

 

در حقیقت با طراحی سایت بد و غیر مفید ، کاربران و بازدید کنندگان را وادار می کنید که وب سایت تان را ترک کنند و دیگر هم به سایت شما سر نزنند و آن را به مشتریان دیگر هم معرفی نکنند .

سعی کنید که طراحی سایت جذاب و کاربر پسندی داشته باشید زیرا اگر وبسایت شما جذاب نباشد نمی تواند کاربران را جذب نماید و آن ها را برای مدتی در سایت شما نگاه دارد ، آن ها اگر در نگاه اول از وب سایت شما خوششان نیاید ، دیگر اهمیتی نمی دهند که خدمات و محصولات شما چیست و چه چیزی را ارائه می دهید ، کاربر ها به سرعت وب سایت تان را ترک خواهند نمود و وقت را تلف نمی کنند . در سایت خود خبرنامه بگذارید و از طریق آن به مشتریان و کاربران خود اطلاع رسانی کنید .

همواره در خبر نامه ی طراحی سایت خود قادر خواهید بود که پیشنهاد فروش ویژه را به کاربر و مشترى های قبلى خود اعلام نمایید .

طراحی و ساخت وب سایت ، موضوعی می باشد فراتر از ساختن زیبای وب و طراحی سایت . طراحی سایت تنها به زیبایی ظاهری مثل رنگ ها و فونت خلاصه نشده و شامل برنامه ریزی برای وب سایت ، قابلیت استفاده از وب سایت و کارایی هم می شود که این ها همه مکمل هم هستند و در کنار هم معنا گرفته و برای مدیر طراحی سایت نتیجه بخش می شوند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی